Doorverwijzing

augustus 12, 2010 om 20:37 | Geplaatst in Berichtjes van CreaLief | 4 reacties

Beste Crea, Lea, Thea,

Omdat ik altijd zoek – zoek – zoek, naar nieuwe dingen, in afwachting van het knutselboek, startte ik een tijd geleden een nieuwe blog.

Dit is geen specifieke knutselblog zoals CreaLief gekend was, want de knutsels verdwijnen in het boek, maar tussen alle mooie dingen die ik tegenkom op het grote www, staan er ook heel wat leuke en mooie ideetjes op die toe te passen zijn – in vereenvoudigde versies – als knutselprutsels.

Het is mijn inspiratiebron, zal ik maar zeggen, maar dat deel ik met veel plezier met u. En héél af en toe staat er toch nog iets CreaLiefs tussen, omdat ik het niet laten kan…

Altijd welkom bij mij, Veetje, op…

www.veetje.be

Ik verzeker u, het is er intussen al reuze gezellig!


CreaLief – Veetje

4 reacties »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Is er verder nog nieuws over je knutselboek?
    Zal het ook verkrijgbaar zijn in België?

  2. Het zal zeer zeker in België te krijg zijn en de lay-outers zijn er volop met bezig; Ik hoop/vermoed dat we de boekenbeurs halen 😉

    Groetje!

  3. Komt het boek ook in Nederland uit en weet je ook wanneer en waar het te bestellen is?
    Groetjes,
    Ingrid Hankel


Geef een reactie

Blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

