december 1, 2009 om 22:51 | Geplaatst in Berichtjes van CreaLief | 4 reacties

Dag iedereen,

Morgen is het zo ver! Na de eerste voorbesprekingen en heel wat werk langs mijn kant, volgt er morgen een vergadering met de uitgeverij om de eerste officiële versie door te nemen. Best spannend, want hier leef ik al enkele maanden naar toe!

Zullen ze streng zijn? Ze vonden de site toch al héél leuk… Heb ik alle typfouten verwijderd? Of kroop er hier en daar toch nog accefietje in de tekst… Zijn mijn schetsen duidelijk genoeg? Normaal zou de illustrator er toch verder met kunnen… Wat vinden ze van de foto’s? Misschien moeten ze allemaal opnieuw… Staat er intussen al een deadline vast? Hopelijk valt die mee als er veel herwerkt moet worden… Allemaal vragen die morgen een concreet antwoord zullen krijgen en me ofwel zullen verlossen of opzadelen met wat extra werk… 😉

Hoe dan ook, ik kijk er enorm naar uit!!

Groetjes,

CreaLief

4 reacties »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ik kreeg deze link door via een andere knutselsite…maar waar haal ik hier nu ideeën vandaan? Ik vind deze site nou niet bepaald helder en duidelijk…ik wil niet steeds worden door gelinkt naar nog meer sites, ik wil 1 leuke site met allemaal ideeën voor knutselen!

    • Hoi Jolanda,

      De enige reden dat deze site niet echt meer duidelijk is, is omdat er een knutselboek in de maak is van mijn knutsels bij uitgeverij Abimo. Ik probeer de blogbezoekers zo goed mogelijk hierover op de hoogte te houden, maar voor een uitgave is het nog even wachten. Intussen zijn de knutselwerken wel van het web verdwenen, aangezien deze in het boek worden opgenomen.

      Groetjes en verontschuldigingen voor dit ongemak,

      CreaLief

  2. hallo crealief,

    een vraagje ; bij welke uitgever wordt je boek uitgegeven of is die ondertussen al uitgegeven?

    • Hoi Willeke,

      het boek komt als alles goed gaat uit in april 2011 bij uitgeverij Abimo 😉


Geef een reactie

Blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

