Brief van CreaLief

april 2, 2009 om 18:46 | Geplaatst in Berichtjes van CreaLief | Plaats een reactie

Beste lezer, knutselaar,

’t is echt, ’t is heus, ’t is meer dan waar,

mijn knutsels komen dra terug,

maar dan met kaft en ook met rug,

voorzien van prenten en lay-out,

voor knutselpret voor jong en oud.

Want ja, ik zeg u, fier en blij:

er verschijnt een boek van mij!

Een uitgeverij gaat met mij in zee,

voor menig eigen knutselidee,

dus verschillende dingen die je hier zag staan,

zullen ook het boek ingaan,

ook nieuwigheden komen er bij…

allemaal in dat boek van mij 🙂

Wanneer en hoe en waar

is alles dan wel klaar?

Wel, er wordt hier flink gewerkt

en ook de tijd is nog onbeperkt,

dus als het beestje groter wordt

en de werktijd korter wordt,

dan laat ik hier zeker iets weten,

want 1 ding zal ik nooit vergeten:

Jullie  waren een fantastisch publiek:

warm, steunend en uniek!

Bedankt en tot gauw,

CreaLief

Geef een reactie »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

