Tot ziens, maar niet vaarwel!

maart 7, 2009 om 15:34 | Geplaatst in Berichtjes van CreaLief | 3 reacties

3, 2, 1,…

..START! In deze tijd van ’t jaar kon ik ook zeggen: “Gelukkig nieuwjaar!”, maar dan was ik niet alleen rijkelijk te laat met deze standaardwens, het is ook niet passend bij mijn boodschap.

Want vanaf nu, Bea, Lea, Thea, Crea-tieveling, zijn we er aan begonnen: het materiaal staat er op, het is gepland in de virtuele bodem van het net en klaar om (aan) te groeien.

Dus klik maar raak tussen Alle Opdrachten en Thema’s of haal iets vanonder het stof in Het Archief. Zoek & vind.

Hou het gewoon een beetje netjes 😉

CreaLief

ps: visite is ALTIJD welkom! Tot later!”

Met deze woorden ging CreaLief dit jaar van start. Wat klein begon werd héél snel groot. Crealief werd graag gezien, door velen en vaak (zo een 17 000 bezoekjes in 2 maand tijd).

En tegen alle verwachtingen in is het nu reeds tijd om haar los te laten. Althans, ze gaat er zelf vandoor, op weg naar andere oorden,… Op weg naar een groot avontuur, dus hou haar wordpress-woonst maar in de gaten voor meer nieuws. Wie weet stuurt ze wel een kaartje.

Bedankt voor alle positieve reacties en support! Het was een hele leuke ervaring en ik hoop dat u er hetzelfde over denkt.

U was een zeer creatief publiek!

Ruth V.

Oja, en voor ik het vergeet: weemoed niet of wordt niet kwaad,

Ik hou je op de hoogte hoe het met haar gaat…

3 reacties »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hoi CreaLief,

    wil ik net het knutselwerkje uit gaan werken dat ik vorige week op deze site zag staan… is alles weg! Balen, want er stonden hier hele leuke ideeën…
    Nu heb ik alleen een probleem, want ik had o.a. de lentemobiel met het vogeltje uitgekozen om in mijn knutselcircuit voor groep 5 te verwerken. Is er nog een andere plek waar ik deze knutselopdracht terug kan vinden? Je zou me er heel erg mee helpen.

    Vast bedankt!

    Maike van den Berg

  2. hoi,
    ik las dat er een boek met je knutselwerken verschijnt.
    Wanneer en onder welke titel zal die verschijnen?

    • Hoi Mieke,

      Er wordt nog volop aan het boek gewerkt. Momenteel is het nog te vroeg een exacte datum vast te leggen, aangezien er nog enkele maanden zullen over gaan. Komt heel wat bij kijken, bij zo een boek, heb ik al ondervonden 🙂
      Maar eenmaal ik meer informatie heb, dan lees je het hier zeker!

      Groetjes.


Geef een reactie

Blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

